Prijava na e-nasvete

Medicinska fakulteta Ljubljana

Naslov: Korytkova ulica 2, 1000 Ljubljana, Slovenija

Skrij Siv Okvir: DA

Kontaktna oseba: Referat za EMŠ študij

Mail: referat@mf.uni-lj.si

Telefon: 01/543 77 19, 01/543 77 20

Spletna stran: http://www.mf.uni-lj.si/

Število dodiplomskih programov: 2

Število podiplomskih programov: 3

PODOBNE ORGANIZACIJE

3 KOMENTARJI

  1. Hey,
    na MF sem se vpisala predvsem z željo, da bi pomagala ljudem, ko naas najbolj potrebujejo. Poleg študija ti fakulteta nudi številna društva, kjer lahko dejansko v praksi preizkusiš. Priporočam društvo Misli Na Srce, kjer imaš organizirane številne delavnice, projkte, seminarje, … predvsem pa ti da možnost, da si v dejanskem stiku z bodočimi pacienti.
    3 pozitivne LASTNOSTI MF-ja: dobri ljudje, veliko predanega znanja in odlični profesorji ;)

  2. Hey,
    na MF sem se vpisala predvsem z željo, da bi pomagala ljudem, ko naas najbolj potrebujejo. Poleg študija ti fakulteta nudi številna društva, kjer lahko dejansko v praksi preizkusiš. Priporočam društvo Misli Na Srce, kjer imaš organizirane številne delavnice, projkte, seminarje, … predvsem pa ti da možnost, da si v dejanskem stiku z bodočimi pacienti.
    3 pozitivne LASTNOSTI MF-ja:
    dobri ljudje, veliko predanega znanja in odlični profesorji

  3. Fakulteta ne pripravi diplomantov na hitro vključitev v delo zdravnika. Poudarek daje na akademskih detajlih, ki z delom v realnosti nima veze, študentom pa jemlje čas, ki bi ga lahko uporabili za pridobivanje koristnih veščin.
    Večino kliničnih vaj je zgolj fiktivnih, da se beležijo v evidenco kateder, ko pa študent dejansko pride na oddelek, tam predvideni mentor niti ne ve, da je študent na vajah, kaj šele, da bi mu omogočil dobre vaje. Tako je študent večinoma na oddelku odveč in ni vključen v delovni proces, niti mu ni omogočen učni proces. Skratka klinične vaje so večinoma neuporabne.
    Predmetnik je zastarel in rigiden. Določeni predmeti, kot na primer anestezija, onkologija, orl, oftalma so zapostavljeni, imajo premalo ur in vaj. Medtem so nekateri predklinični predmeti razvlečeni na veliko št. ur, pa tudi npr sodna medicina in podobni predmeti, ki so totalno nepomembni za delo zdravnika, imajo veliko št. ur.
    Tako predmetnik ne sledi realnim potrebam po znanju zdravnika, temveč predvsem interesom kateder, ki do si izborile več ur.
    Kot zadnje bi se dotaknil še učenja praktičnih postopkov, npr vstavljanja kanile, kjer je oseba vključena v pedagoški proces totalno neprimerna, nepedagoška, povrh vsega pa še uči zastarelo tehniko vstavitve kanile.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here

PREBERI VEČ