Svoje ugotovitve je opisal v knjigi Eat right for your tipe, kjer ponuja prehranjevanje glede na krvne skupine. Nastanek zadnjih povezuje s prilagajanjem ljudi na različne prehranjevalne, podnebne, pa tudi zemljepisne razmere. Na podlagi tega je razvil dieto za vsako krvno skupino, ki vsebuje tri kategorije živil: ustrezna, nevtralna in neustrezna.

Krvna skupina 0 – lovci (mesojedci)

Gre za najstarejšo skupino, ki je pretežno uživala beljakovine, saj je ulovljena divjad predstavljala osnovno živilo. Za to krvno skupino je zelo ustrezno rdeče meso, še posebej divjačina, večina zelenjave in le redko sadje (npr. slive). Žitnim in mlečnim izdelkom pa se je treba izogibati.

Krvna skupina A – poljedelci (vegetarijanci)

Je mlajša skupina, ki se je naselila ter začela gojiti različna žita in udomačevati živali. Tej skupini najbolj ustrezajo stara žita, kot so ajda in ječmen, soja (ne pa pšenica), večina sadja in zelenjave, piščanec. Zelo neustrezno je rdeče in svinjsko meso, tudi nekateri mlečni izdelki (siri).

Krvna skupina B – nomadi (vsejedci)

Pojavila se je v Himalaji, kjer so bile življenjske razmere neugodne. Njihov jedilnik je bil pretežno sestavljen in mlečnih izdelkov in različnih poljščin. Zelo primerni so torej mlečni izdelki in jajca, meso, severnomorske ribe ter zelena zelenjava, neprimerna pa so nekatera žita, kot sta ajda in pšenica.

Krvna skupina AB  – sodobni ljudje (mešana prehrana)

Najmlajša skupina, nastala je pred približno tisoč leti, zato je tudi zelo redka. Priporočljivi so morska hrana, mlečni izdelki, tofu ter zelena zelenjava, nepriporočljiva živila pa so rdeče meso, ajda, pšenica in fižol.

Strokovnjakinja: To je še vedno teorija

»Prehranjevanje po krvnih skupinah je teorija. Sicer je znanstveno podkovana (večkrat preverjeni rezultati), kar pa ne pomeni, da je to absolutna resnica. Še vedno je na preizkušnji in le z leti in testi bomo videli, kako  resnično deluje. Nekaterim ljudem zelo odgovarja in so z njo zadovoljni, nekaterim malo manj,« je D’Adamovo dieto pokomentirala nutricistka Mojca Čepuš, ki te diete pri svojem delu sicer ne uporablja. »Tako mi je v prvi vrsti pomembno, da človek na dieti uživa hrano, ki jo ima rad, in da se nauči živeti z vsemi prehranskimi pregrehami. Le tako lahko računamo, da bo zmanjšano težo tudi ohranil,« je še pojasnila strokovnjakinja za zdravo prehranjevanje.

Prijavi se na novice in vse pomembne informacije boš prejel/a na mail.

PUSTITE KOMENTAR