• RUMENA

Rumena barva nam po navadi pokaže, da živila vsebujejo veliko vitamina C.

Rumena živila imajo naslednje koristi: spodbujajo koncentracijo, utrjujejo spomin, zvišujejo krvni pritisk, naredijo kožo bolj prožno, pomagajo v boju proti virusnim okužbam itd.
Živila: testenine, koruza, paprika, banana, ananas, oreščki, grenivka, sončnično olje, med itd.

  • ORANŽNA

V živilih oranžne barve se nahaja betakaroten, ki se v telesu spremeni v vitamin A, ta pa je pomemben antioksidant.
Oranžna živila imajo naslednje koristi: ščitijo prebavni sistem, pospešujejo prebavo, krepijo pljuča, vzbujajo apetit, dobra so za oči in vid, pomagajo pri obnavljanju kože.
Živila: melona, breskev, mango, marelica, pomaranča, buča, korenje, jajčni rumenjak, koleraba, losos, škampi.

  • RDEČA

Hrana rdeče barve lahko, poleg veliko vitamina C, vsebuje tudi preostale pomembne antioksidante (npr. likopen v paradižniku).
Rdeča živila imajo naslednje koristi: ohranjajo lepo kožo, ščitijo celice pred prostimi radikali, pozitivno delujejo proti tumorjem sečil in prebavnega trakta, varujejo pred nekaterimi oblikami raka.
Živila: paradižnik, fižol, paprika, rdeča pesa, češnja, jagoda, jabolko, lubenica, rdeča sliva.

  • ZELENA

Sporoča nam, da živila lahko vsebujejo kalcij, folno kislino, železo in vlaknine.
Zelena živila imajo naslednje koristi: umirjajo živčni sistem in krvni tlak, očiščujejo in razstrupljajo telo, vzpostavljajo ravnovesje med kislostjo in bazičnostjo v telesu itd.
Živila: solata, kumare, zelje, brokoli, paprika, limeta, grozdje, kivi, bučke, grah, oljčno olje, avokado …

Vira: www.vzu.si, http://english.pravda.ru

Prijavi se na novice in vse pomembne informacije boš prejel/a na mail.

PUSTITE KOMENTAR